Veelgestelde vragen
Het vinden, bestellen en betalen van producten
Hoe kunt u de benodigde producten vinden?

U doet het volgende:
● Voer een naam of nummer van een product in de zoekruimte in.
● Gebruik de catalogus. Om het u gemakkelijk te maken hebben we alle producten in   secties verdeeld.

Hoe kan ik bestellen?

Kies de producten die u wilt kopen en doe deze in uw winkelwagentje. Voordat u de bestelling bevestigd kunt u het aantal van de geselecteerde producten veranderen, verwijderen of nieuwe producten toevoegen. Hebt u alle benodigde onderdelen gekozen? Klik dan op "Kassa". Daarna moet u de leverings- en betalingsmethode kiezen. Hierna controleert u de door u ingevoerde gegevens en klikt op de knop "Koop nu".

Hoe kan ik betalen?

We voorzien u van verschillende betaalmethodes. U kunt gebruik maken van de handigste:
● Sofort;
● PayPal;
● overschrijving;
● bankpas;
Meer gedetailleerde informatie over elke optie is beschikbaar op deze pagina.

Is er een minimaal of maximaal aankoopbedrag vereist?

Minimaal bestelbedrag is 19.00 €.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Meteen nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Kan ik op uw website bestellen zonder te worden geregistreerd?

U hoeft zich niet te registreren. U kunt inloggen met behulp van uw profiel op de sociale netwerksites Facebook en Google+ of via uw PayPal en Amazon accounts.

Hoe kan ik de bestelling wijzigen?

U kunt geen correcties aanbrengen op de website nadat u de bevestiging ontvangen hebt. Om wijzigingen aan uw bestelling aan te brengen, dient u te bellen naar +31 85 8888 644 of een feedbackformulier te gebruiken.

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Ja, elke geregistreerd gebruiker kan de status van de bestelling controleren in de persoonlijke account op de website http://www.dhl.nl/nl.html.

Leveringsvoorwaarden
Hoe snel ontvang ik mijn aankoop?

Het kost enige tijd om op voorraad zijnde producten te leveren:
● Duitsland - 1-3 dagen;
● andere Europese landen - 3-5 dagen.

Wat zijn de kosten voor levering?

Verzendkosten binnen Nederland:
5.25 € — voor bestellingen onder 49.00 €;
0 € — voor bestellingen boven 49.00 €.
Wanneer u volumineuze artikelen bestelt voor een bedrag dat 49.00 € overschrijdt, krijgt u 50% korting om de verzendkosten. Onze manager brengt u op de hoogte van de exacte verzendkosten meteen na het plaatsen van de bestelling. Dergelijke voorwaarden gelden niet voor expresverzending of internationale verzending. Meer informatie hierover kunt u in de sectie "Verzending" vinden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?

Van zodra uw pakket verzonden is, brengen we u op de hoogte via e-mail.

Kan ik mijn pakket volgen?

U kunt uw pakket op de website van http://www.dhl.nl/nl.html volgen. Klik op de link en voer het tracking-nummer in.

Ik heb niet alle bestelde producten ontvangen. Wat moet ik doen?

Indien bepaalde artikelen niet aan u geleverd werden, gelieve ons te contacteren op het nummer +31 85 8888 644 of via een feedbackformulier. Het is mogelijk dat de door u bestelde producten in meerdere pakketten zijn verzonden en op verschillende dagen worden geleverd.

Met welke koeriersdiensten werken wij samen?

Wij werken samen met de DHL express koeriersdienst.

Het annuleren of retourneren van bestellingen
Kan ik mijn aankoop annuleren?

Helaas niet. We verwerken bestellingen onmiddellijk om aankopen zo snel mogelijk te leveren.

Kan ik de bestelling retourneren als deze mij niet bevalt?

U kunt een artikel terugzenden binnen 14 dagen na ontvangst. Het volgende kan niet teruggezonden worden: voedingsartikelen in een geopende verpakking, bederfelijke producten, medicinale producten, hygiënische artikelen en op maat gemaakte producten.

Hoe kan producten retourneren?

Neem contact met ons op door te bellen naar +31 85 8888 644, dan zal onze klantenservice u precies vertellen hoe u producten kunt retourneren. U stuurt de producten dan terug. Nadat wij deze hebben ontvangen en onderzocht, storten we het volledige betalingsbedrag terug op uw rekening. Meer informatie over het retourneren van producten vindt u op de pagina "Algemene voorwaarden".

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Wij betalen onze klanten het volledige bedrag terug, nadat we het product hebben ontvangen en gecontroleerd. Wij betalen het geld terug op dezelfde manier waarop we het hebben ontvangen. Dit duurt meestal 2-4 werkdagen.

Kortingen, acties en speciale aanbiedingen
Van welke kortingen en aanbiedingen kan ik nu gebruik maken?

Alle lopende acties kunt u vinden in de sectie "Beste aanbiedingen". Daarnaast ontvangt u 5% korting op uw eerste aankoop als u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief.

Hoe weet ik over alle aanbiedingen en kortingen?

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief, dan hoeft u geen enkele aanbieding te missen. Bovendien verstrekken we altijd informatie over kortingen en promoties op onze pagina's op sociale netwerksites.

Producten met kortingen: waarom zijn deze zo goedkoop en kloppen alle "koop-voor" gegevens?

Wij verkopen in principe geen producten die dicht bij hun houdbaarheidsdatum zijn. Onze speciale aanbiedingen zijn cadeautjes voor u. We hebben seizoensgebonden aanbiedingen, thematische acties en kortingen in verband met bepaalde gelegenheden.

Klantenservice
Ik heb een aantal vragen. Hoe kan ik deze stellen?

Als u in de sectie “Veelgestelde vragen” nog geen antwoord op uw vragen hebt gevonden, neem dan contact met ons op via +31 85 8888 644 op werkdagen van 09:00 tot 18:00 of met behulp van het feedbackformulier.

Hoe kan ik de shop op sociale netwerken vinden?

U vindt ons op Facebook, Twitter en Google+. Klik op de links, meld u aan op onze profielen en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van onze webshop.

Kwaliteitsgarantie
Geeft u garantie op het product?

In overeenstemming met de wet van Duitsland zijn alle producten in onze shop met garantie. De garantieperiode is 24 maanden van de leveringsdatum.

Er worden op het internet veel nep-artikelen verkocht. Kan ik vertrouwen op de hoge kwaliteit van de producten?

Wij werken uitsluitend samen met de officiële distributeurs van 's werelds gerenommeerde producenten, zodat we we de originele kwaliteit van onze producten kunnen garanderen.

Wat valt niet onder de garantie?

De garantie is niet van kracht als het product is beschadigd als gevolg van:
● oneigenlijk gebruik door de klant of een derde partij;
● opzettelijk of onopzettelijk handelen van de klant of een derde partij.

Indien u het antwoord op uw vraag niet hebt gevonden, bel ons dan of stuur ons een e-mail

Contact